Darmowa przesyłka kurierska dla zamówień powyżej 399 zł

Dostawa

 

- Wysyłki realizujemy za pośrednictwem firm kurierskich InPost i DPD. Gwarantują one szybkie i terminowe przesyłanie paczek w dowolnie wskazane miejsce w      Polsce na następny dzień roboczy w godzinach 8:00-18:00.

- Paczki są ubezpieczone.

- Zamówienia do krajów spoza Unii Europejskiej mogą wiązać się z dodatkowymi opłatami (cło, vat) po stronie odbiorcy. Jako nadawca nie ponosimy odpowiedzialności za wysokość tych opłat. 

 

CENNIK WYSYŁKI KRAJOWEJ:

18 zł Kurier DPD (na zamówienia z przedpłatą do 399 zł)

0 zł Kurier DPD (na zamówienia z przedpłatą od 400 zł*)

23 zł Kurier DPD Pobranie

18 zł Kurier InPost (na zamówienia z przedpłatą do 399 zł)

0 zł Kurier InPost (na zamówienia z przedpłatą od 400 zł*)

20 zł Kurier InPost Pobranie

11,99 zł Dostawa do Paczkomatu InPost

* 99 zł wysyłka produktów gabarytowych (mebli) o wadze większej niż 25 kg

 

Co zrobić, gdy stwierdzę szkodę w przesyłce?

W celu potwierdzenia szkody niezbędne jest obfotografowanie zniszczonej paczki oraz sporządzenie protokołu szkody w obecności kuriera. Jeśli taka czynność nie była możliwa w czasie dostawy, prosimy o kontakt z Działem Obsługi w celu złożenia zlecenia na spisanie takiego protokołu. Contact Center jest do Państwa dyspozycji pod poniższymi numerami telefonów 22 577 55 55 lub 801 400 373 Możliwość złożenia zlecenia istnieje także za pośrednictwem maila cc@dpd.com.pl. Spisanie protokołu szkody nie uruchamia procedury reklamacyjnej. Po spisaniu protokołu szkody należy złożyć oficjalną reklamację.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl